Wednesday, March 25, 2009

apa lagi yang engkau mau..

salamullah alaik..
inilah buku catatan seorang sahabatku..
---------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
setelah beberapa waktu menjalani kehidupan rumah tangga..
setelah beberapa kali dia meminta untuk berpisah dgn berbagai alasan, termasuk alasan keinginannya untuk kembali kemasa lalunya dgn orng lain, akhirnya sy melepaskannya dgn seikhlas hati saya..

namun apa yang terjadi, hingga hari ini dia masih lagi mengganggu hidupku.
padahal dia tau bahwa aku adalah seorang pelajar,dan tak ada pekerjaan tetap, tapi dia menggunakan alasan nafkah untuk menyerangku. aku tak faham apa yg dia inginkan..beberapa saat yang lalu, seorang sahabatku memberi tahuku bahwa "dia" mempunyai matlamat untuk membuat agar aku dikeluarkan dari univrsiti tmpt aku study, n membuat aku kembali kenegaraku.

aku tak tau apa yang dia inginkan..
dia hubungi ustaz2 kelasku...berbagai cerita buruk disebarkannya..
apa yg dia dapatkan selain dosa??
puas??
aku tak tau apa yg dia inginkan..
dia mengantarkan sebuah sms kpd kawan sy, mungkin tujuannya ingin membuat sy sakit hati..he..he.."saya xkan kacau hidup awak..boyfriend sy lg hensem..kami dah terlanjur melakukan hubungan suami istri"..
kawan saya hanya tertawa membacanya..

apa yg dia mau..??
saya xpernah mengganggu hidupnya..
dia ingin pisah,sy ikuti keinginannya..berbagai alasan yg sangat mengerikan diungkapkannya..
termasuklah "saya tak puas dalam hubungan sex" "saya nk cari lelaki lain yg boleh selalu stay dengan saya sepanjang malam.."

apa yang dia mau???!!!
klu sudah pisah..,apa lagi yg dia inginkan??napa masih mengganggu??
napa call ustaz2??napa harus berkata"dia ceraikan sy sebab dia ada perempuan lain??"
napa kacau lagi..??

4 comments:

Unknown said...

Agak2lah nak menipu pun Yusuf ... Hihi .. tak malu ke??? :-) Lain kali, kalau x nak malu, jgn buat dosa ok ... :-)

Balasan kpd org yg memutar belit agama..!! ALLAHUAKBAR.. TQ ALLAH SWT :-)

Unknown said...

Just For your info, Lecturer awak yang call saya .. :-) ok? N U, Lecturer sendiri awak sanggup tipu..? Mcm mana perasaan kena 'tazkirah'?? Seronok..?? Nx time, hormat sikit kami ni .. Orang Malyasia x semua yang blh diperbodoh2kan.. Kasaihan ya..?? :-)

Kalau dah gila tu, mmg sanggupa buat apa sahaja .. Awak nak tahu x?? Ramai dah baca sms gangguan seksual awak pd saya?? Hm..?? Masih nak berdalih lagi..?? Dah jelas sms tu dihantar selepas kita bercerai..?? Awak ni sbnrnya gila @ stress..??

N u, UIAM nak kick awak sbb awak berzina bkn sbb saya.. Awk brzina bkn dgn saya..! Saya hanya salah seorg saksi.. Itu salah ke? Awk nak saya smbunyikan hal yg benar N melindungi org yg salah seperti awak..??!! Plz Yusuf .. I'm not a kind gill to 'sacrifice' the way i am.. saya rela hilang suami yang memepermainkan agama, gila seks, N memburukkan family saya..!! Saya sikitpun x harap dpt hidup dgn awak sbb tu saya sanggup buat alasan apa sahaja untuk bercerai..!! APA SAHAJA!!

N u, awak fikir saya bodoh ke nak kacau kawan awak..?? INDONESIAN..??!! Oh.... disgusting ..!! Cukup sekali ..!!
Saya lucu lah dgn awak, dg saya yng hanya seorang perempuan berani awak naik tangan ya?? Dgn org Lelaki yang sebaya umur dgn awak, x berani pula..!! Setakat sms jer berani.. Listen up.., Get lost.. U damn shit..! Penipu agama..!!

Nasihat saya, Pergilah ke Legal Unit UIAM N brjumpa dgn En.Faizal secepatnya ok? Knapa harus takut..?? Ye, ramai yg menunggu awak dibuang dari UIAM cz awak mmg penipu agama..! Dgn ALLAH SWT pun mnipu, dgn manusia apa lagi..??!
x perlu berpura2 krn sms2 awak ni bkn satu rahsia lagi d klgn kwn2 awk sndiri .. sbb tu kbnyakan mereka mnjauhkn diri dari awak N sbb tu juga family saya benci pd awak!!

Semoga penipu spt awak diberi balasan.. Saya x prnh bnci org .. tp saya terlampau mmbnci awak Muhammad Yusuf Nin Harun..!!

Oh yer..!! Saya nak bersatu semula dgn Azhari (xhusband pertama ) ye? So apa mslh awak?? Awk hlg kami brhubung hal anak kami.. saya rasa 2 x patut N ni pesan Azhari pd awak, klu awak berani buat saya, azhari N anak kami Syamil sperti sblm ni, Dia akan tumbuk awak .. :-) N kalau x puas hati, boleh call/sms dia. Baru smlm dia pesan pd saya masa dia melawat kami d rumah family saya ..

Enjoy your self.. Baliklah ke Riau coz awk ckp Mak awak hisap candu, kan?? Maknanya awk perlu 'berdakwah' pada mak awak sblm nak mengata My Mom yang hanya sakit Hypertension ni .. ok?? :-)

Unknown said...

sebelum terlupa ye?? Rasanya saya dah x p[erlu berkira hal nafkah pd org yang x nak bertanggungjawab .. :-)

Rezeki dari ALLAH SWT mlalui kwn2 N family saya pun dah cukup utk saya jaga kandungan ni ALHAMDULILLAH .. Malah, xhusband 1st saya yg x reti solat N x reti agama pun bagi duit utk saya jalaniu pmeriksaan Doctor untuk pstikan kndungan x cacat.. :-)

Up to u lah .. simpan duit awk tu utk ke neraka, pstinya saya x kan halalkn apa yg mnjadi tgjwb awk pd kndungan saya N pd saya slama bergelar isteri pd org gila sperti awak!!

Sekarang rahsia penipuan N lakonan awak dah terbongkar, lari ke mana2pun awak tetap x dapat buktikan awak ni berada d pihak yg benar!!

Semoga awak bertaubat..!!!

Unknown said...

who do you think you are?!! Rasulullah susah-payah menyebarkan islam sampai berdarah-darah kena baling dengan batu! Sampai wajahnya yang mulia dibaling dengan najis! Kau sedap-sedap je baling najis pada agama sendiri?!! HOW DARE YOU!!!

who do you think you are?!! Rasulullah menyampaikan dakwah dengan akhlak yang paling terpuji, tapi kau selamba je mencemarkan islam dengan akhlak yang langsung tak layak dengan martabat kau as human?!! HOW DARE YOU!!!

who do you think you are?!! Rasulullah susah-susah menyampaikan dakwah sembunyi-sembunyi sampai nak kena bunuh, sampai terpaksa berhijrah meninggalkan tanah air yang dia paling cinta, kau sesuka hati putar-belit Al-qur’an n hadith! For what?!! Personal interest?!! Nafsu?!! Paling tak boleh terima bila kau putar-belit hukum supaya kau terlepas daripada maksiat yang kau dah buat!!! HOW DARE YOU!!!

who do you think you are?!! Konon bertaubat berkali-kali tapi tak pernah serik nak ulang dosa yang sama!!! Mana keazaman?!! Mana Keinsafan yang konon dibangga-banggakan?!! Kau bajet kau ahli sufi ke boleh bertaubat banyak kali?!! Come on laa…jangan jadi orang yang melampaui batas!!!